مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-02اجتماعي

حذف 58 کلاس درس کانکسی طی 2 سال در خراسان جنوبی 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: طی دو سال اخیر 58 کلاس درس کانکسی حذف و 911 کلاس درس نیز استانداردسازی شده است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: طی دو سال اخیر 58 کلاس درس کانکسی حذف و 911 کلاس درس نیز استانداردسازی شده است.

  سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص چالش کمبود فضای آموزشی گفت: در دو سال اخیر 117 پروژه با 325 کلاس درس در استان احداث و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه هم چنین در این مدت 58 کلاس کانکسی حذف و 911 کلاس درس نیز استانداردسازی شده است، افزود: پیش بینی ما این است که در مهر ماه جاری 144 کلاس درس جدید به فضای آموزشی استان اضافه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از بهسازی و زیباسازی 400 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در تابستان امسال خبر داد و گفت: همچنین 53 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات کمک آموزشی به استان اختصاص یافته است.

موسوی نژاد افزود: طرح زیباسازی و افزایش فضای نمازخانه ها در مدارس نیز پیش بینی شده که امیدواریم با ابلاغ اعتبار 20 میلیارد تومانی سازمان نوسازی مدارس و استانداری به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه اکنون 92 مدرسه دو نوبته در خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: اگر در تحویل مدارسی که در حال ساخت و ساز است تاخیری انجام شود؛ ممکن است این رقم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 58 کلاس درس کانکسی طی 2 سال در خراسان جنوبی 

حذف 58 کلاس درس کانکسی طی 2 سال در خراسان جنوبی